onsdag 9. september 2009

I dag var jeg til legen..

Ja, egentlig vet jeg ikke hva jeg skal si. Jeg kjenner meg lammet.
som dere vet så hva jeg til legen i dag for jeg har ikke vært helt i formen.
Så skulle jeg be legen om hjelp. Om jeg kan gå til han for å veie ol.
Men så ble hele slanke prosjektet bare avglemt da.
Det er ikke det at legen har funnet noe galt med meg, men dere skjønner jeg har en grunnleggende frykt for leger.
Hva er det motsatte av hypokonder ?? Jeg venter alltid det lengste før jeg drar..vet dere hvorfor jeg frykter han ??
Det er for alltid når jeg har vært hos han så feiler det meg alltid noe !!
Jeg er ikke redd for sykdommer......har du vært gjennom det værste allerede , som jeg har. Med en tiåring som hadde kreft da er liksom mange sykdommer rene turen i parken.
Jeg er bare så innmari sliten..sliten av sykehus, medisiner og den sykdomsfæren man befinner seg i.
Av at folk sukker, og nesten himler med øynene...ennda mer ?? Nei å nei er ikke dere uheldig.
Høyt blodtrykk og høy hvilepuls og divers smuss......
Skal tilbake på fredag ,og så i neste uke...
Jeg er bare så inderlig lei. Jeg er ikke redd for alt det kan være. men jeg kommer aldri i gang med den nye livstilen min.....det kommer alltid noe i veien.

3 kommentarer:

  1. Vist har du lov å være slitwen å lei. men der er masse pågangsmot i deg og jeg tror du klarer det du bestemmer deg for. Du er tøff sterk og modig og det går nok rette veien vist du bare ikke stresser
    Glad i deg
    Klem framamsen i Bergen

    SvarSlett
  2. åh er det du som er ekstra datteren , jaja, dette hjertesukket kunne jeg skrevet selv.
    Du sprudler sånn at det må jo ta slutt på boblene en dag.
    Jeg har som du vet godt ned halve meg og litt til.
    Uten slanke oprasjon, du kan så gjerne få opplegget som legen godkjente , det forsvant 1 kg pr uke ca i gjennomsnitt , det sto stille en stund med så datt 5kg av en uke . Det ser lite ut men jeg sulta ikke men det er viktig legge inn dager du koser deg og ikke ser som sprekk, jeg hadde cafe latte og kake hver uke . I dag bruker jeg ikke b vitaminer på resept og ikke hjerte piller , og jeg er drit lat , så jeg hadde gått ned fortere om jeg hadde rørt mer på meg.Ogjeg har ikke godt opp som jo 8 av 10 gjør . FOr dette er ingen kur ,det er å stille om livet sitt til mindre mat og heller hygge seg i helgen men ikke hver dag.
    Men du må starte med den som bor inni deg , bli venn med henne . Det er hun som skal trøste deg når du vil gi opp. Det er hun du vil høre på ,ikke oss ,mannen din eller legen.
    Og mannen min kjøpte en tskjorte til meg , hehe jeg tror den var ment i litt annen mening enn jeg legger i den.I,m a bitch and I,m dam good at it.
    Så elsk din bitch og ikke kverk boblene dine for godt.

    SvarSlett
  3. Du ER jo allerede i gang!I hodet ditt!Og det er der det hele sitter...mellom øra!Bruk tiden på å tenke mens du går en rolig tur eller bare la tankene flyte!Du kan godt ha høye mål - men delmålene må være innen mulig rekkevidde.Du kommer ti å bli kjempeglad når du når de!Sakte men sikkert kommer du dit du vil.DET er jeg SIKKER på.Supert om legen finner noe som kan rettes på.Varme tanker!

    SvarSlett