onsdag 2. september 2009

I give upI

All of irina er livstilsbloggen min. Der blogger jeg om interiør og sånn feel good ting. Denne bloggen er sånn som livet er.
Ditch the Bitch...jeg prøver å kvitte meg med henne. Hun som hemmer meg mest, som hindrer meg å nå mine fulle potensiale.
Og bli slank igjen, og få masse energi, om å bli ett bedre menneske, om å få ett bedre liv.
Ja den bitchen er min største fiende....den bichen ødelegger alt for meg.
Hun er meg , og jeg er henne.

Her skal jeg skrive om slankingen min, om livets ups and downs....jeg skriver denne bloggen mer som en dagbok for meg selv.
Ha det svart på hvitt om min egen fremgang.............

Jeg tar mer en gjerne imot råd, oppskrifter, treningsråd osv.

Klem

5 kommentarer:

  1. Hei.
    Ja,her kjenner jeg meg igjen.
    Det skal ikke være lett.
    Det eneste er vel å spise mindre og bevege seg mere.Men så er det motivasjonen og vilja da.
    Støtte fra mann og barn hjelper jo litt det og,men speilet er vel vår værste fiende når man har noen kilo man ønsker å bli kvitt..Det skal jo helst skje rask og smertefritt også.Men det er jo ikke så lurt for da kommer de ofte tilbake dobbelt opp.Høsten og mørketiden er ingen god tid for slanking av kropp og sjel.Finn deg ei venninne så kan dere dra hverandre igang.Ikke spise etter kl 1800 er også et tips jeg vet hjelper,dietten til Rikshospitalet er også kjent for å virke.
    Tenker på deg og ønsker deg lykke til.
    Du er jo modig,tøff og sterk så dette klarer du sikkert.
    Lykke til,vil følge med deg i denne forvandlingsprossesen din.

    Klem til deg.

    SvarSlett
  2. ditch the bitch...du får nå sagt det da..(ler)tror ikke du er så ille jeg,men kanske har du litt for store krav til deg selv.( VI KVINNER HAR JO SOM REGEL ALDRI DET)
    så lurer jeg på, har du noen allergier?det er lettere å sette opp en mat diett som er slankene med å vite dette.Noe mat som du overhode ikke klarer å svelge?
    trenings tips kan jeg også gi deg,men hva er du ute etter? styrke,løp,sykkel ,gå ?
    kan sette opp et program til deg,som vil styrke musklene dine,og gjøre kroppen slankere. eneste disiplinen blir å ta det på sikt og ikke gi opp.
    tani

    SvarSlett
  3. Eier masse sjøl ironi du ja:) Tøff er du og DItch The BItch,det tror jeg vi er mange damer rundt omkring som kunne trengt et kurs i..
    Ønsker deg masse lykke til på denne ferden og husk sakte fremgang er det beste:) Da varer fremgangen:) Klem Eva

    SvarSlett
  4. :-)Dette klarer du!!Jeg har ikke så mange gode lettvinte råd!Det er sunn fornuft og hard jobbing som skal til.Du MÅ ha et mål om hvor mye du ønsker å gå ned ....og hvor raskt du ønsker å komme dit!!Jeg tror IKKE på dietter og det å spise bare på visse tider av døgnet.Det er antall kalorier du med din nåverende vekt BRUKER pr. dag som er utgangspunktet. Det finnes en del kalkulatorer på nettet for å beregne ca.hvor mange kalorier du skal ha for å gå ned det du ønsker på den tiden DU bestemmer deg for.Det er inntak og forbuk i døgnet som teller..ikke om du spiser det før eller etter kl. 1800 -Det er veldig lett å "sprekke" om kvelden også ;-)!
    Om du har anledning til å ta en time på et helse/treningsenter for å få de til å hjelpe deg å sette opp en plan i forhold til mat og trening kan dette være en god støtte!Du behøver jo ikke å gå på treningsenter selv om du får en time til å komme igang!Legg opp til å spise mat du liker - som du kan fortsette med hele livet!IKKE noen kur med andre ord Bare et bedre "forhold"mellom inntak og forbruk!!Lykke til -jeg skal følge med deg!
    Styrketrening er jo også veldig lurt..:-)!

    SvarSlett
  5. det er bare å spørre om du lurer på noe om trening eller kosthold. det er jobben min:-) så det skal jeg nok klare å svare på iallefall.
    Jeg måtte ned 15 kilo etter sistemann ble født. det er litt jobb,og det var en vei å gå...
    dukker det spørsmål opp, så er du velkommen til å fyre løs:-) så vet du det!
    Lykke til så masse. skal følge med deg her inne også jeg.
    Klem

    SvarSlett