fredag 11. september 2009

Nytt liv....



Heisann !! Nå er det skjedd. jeg har fått diabetes 2.
HOOOHOO !! Det er kniven på strupen. Ikke noe valg lenger. Det føles godt ut. Jeg er faktisk glad. jeg klarte å gå ned 25 kilo en gang for 8 år siden. Og til slutt begynte folk å si...kanskje det er nok...du kan slutte. Men da var jeg i en god steam......
Og det blir det her å, Jeg takker for gode kommentarer som jeg tar til meg.
Og jeg vet at det er folk med ekspertise som leser bloggen.

med hjelp av dere får jeg til det !!

Takk !!

PS !! Kommer ikke inn på bloggen din Frida ?? Og har ikke mailen din lenger....mista mange..

Irina

5 kommentarer:

  1. casulf@gmail.com



    så får kan du slå deg inn på bloggen via dette innlegget vet du...

    Jeg har fin fin kur . nå har dattern min tatt av 20 kg på 4 mnd ....

    SvarSlett
  2. Hei. Fant deg da jeg så etter bloggetreff i Trlag. Har flyttet tilbake etter 20 år i Stv og leter etter kjekke jenter jeg kan ha kontakt med for hygge, sosial omgang, kreativitet og glede. Er du en av dem. Selv bor jeg i Klæbu. Leier leil der og jobber på City Syd.

    SvarSlett
  3. Så koselig at du svarte meg. Jeg jobber som kundeveileder på Synsam, brillebutikken på City Syd. Velkommen skal du være, og vil gjerne ta en kaffe sammen med deg. Høres koselig ut. Jeg har allerede lest flere av innleggene dine på bloggen.

    SvarSlett
  4. Huff er nok ikke lett med diabetes, men det positiver er at du har alle muligheter i verden til å bli FRSIK!!! Tenk deg så heldg du er! Press legen din til å få henvisning til Friskgården elle rliknende tilbud, friskverngruppe osv slik at du får hjelå til å legge om livsstilen! Selv har jeg matallergi og vet hvordan det er nå mat gjør syk og livet får en brå vending. Behandle ikke bare symptomene nå, men gjør en helomvending og du blir frisk!! Stå på!!!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Trist å få diagnosen diabetes. Men flott at de har funnet det ut! Jeg har en veninne med diabetes 2. Det var hardt med en gang men nå tenker hun ikke så mye på det lengre. Livstilen blir en vane.

    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett